Kızlar 18.günümdeyim sezeryanlıyım. 2.sezeryanım hatta. Kanamam bitmişti neredeyse. Sarımsı yeşilimsi akıntı vardı sadece. Dkişlerimde ağrı olduğu zaman ayakta çok kaldığımda veya dikişime darbe aldığımda kanamam artıyor onu farkettim, sanki adetimin ilk günü gibi yoğun kanamam oluyor dikişlerim acıyo aynı zamanda. Dikişlerimde ağrı acı geçince kanamamda geçiyo. Bu normal mi? Bilgisi olan var mı? Kanamaların bi artıp bi azalması normalmiş onu biliyorum ama ağrı acı olduğu zaman artması tesadüf mü? Bi ilgisi var mı? Başına gelen var mı?