yuhumgeliy beyzanrkorkmaz bende fuzilev mi ne varya onu merak ediyorum gidip görüşeceğiz hangisi daha iyi acaba bende burda bekleyeyim
bebisinannesi1 beyzanrkorkmaz bizde Eminevime araba için kaydolduk yeni çekilişleri kovalayacağız ☺️ şimdi şöyle bir sürü seçenek var ödeme tutarınıza, verdiğiniz peşinata göre kaç ay ödeyeceğiniz, çekiliş durumları vs değişkenlik gösterecek buradan net birşey söylemek çok zor. Umarım hepimizin gönlüne göre olur mağdur olmayalım da en önemlisi bu🥰🥰
halilinannesi_ Kuzucukhanim1289 biz 400 binliralık arabaya yazıldık. Katılım ücreti ödedik 28 bin lira. Ayrıyeten bir ay sonrada peşinat ödedik. Peşinat ödemek zorunlu galiba orayı tam bilmiyorum biz çekilişliye yazılmadık. Çekilişlide nasıl onu bilmiyorum ama çekilişlide taksitleri daha az biz ay da 9700 ödüyoruz çekilişlide 4 veya 5 bin mi ne ödenirmiş adam o zmn bize öyle söylemişti. Ayriyeten kendi isteğimizle ara ödeme yaptık taksit çabuk bitsin diye 65.000 TL. Haziran’ın 11’inde yazılmıştık 2026’nın 20 martında bitecek.
halilinannesi_ beyzanrkorkmaz ne kadar kadarlık bir arabaya yazıldığına bağlı. Biz 400.000 liralık arabaya yazıldık Haziran’ın 11’inde yazıldık 2026’nın mart ayında bitecek. Katılım ücreti istiyorlar biz çekilişliye yazılmadık Çekilişlide nasıl bilmiyorum ama Bir de peşinat ödemesi var. Sonrası taksitlerle biz 9700 TL ödüyoruz. Arabayı aldıktan sonraki taksitler 12.000’e çıkıyor. Dört ay sonra da 14 bine çıkıyor. Öyle öyle bitiyor. Çekilişlide bir yıl süre var Bir yıl içinde araba çıkıyor ama hangi zamanda olduğu belli değil. Bize araba hemen lazım olduğu için yazıldıktan 7 ay sonra alacaz inşallah 2 ay kaldı. Bu şekilde canım 🥰
Kuzucukhanim1289 halilinannesi_ anladım teşekkür ederim. İnşallah güzel bir şekilde alırsınız arabanızı🌸
Merid-1798 beyzanrkorkmaz bizde 600.000 TL lik arabaya girdik. 125 bin peşinat verdik 42 bin katılım payı verdik 15 bin TL de taksit diye anlaştık. Arabayı alana kadar 15 bin sonra ki iki ay 17 sonra ki aylar 20 bin olarak anlaştık. Ne kadar ödeme yapabileceksiniz ona göre ayarlayabiliyorsunuz. Çekilişli nasıl bilmiyorum ama süreç uzar diye biz çekilişsiz girdik ☺️ heyecanla bekliyorum ☺️ daha yeni girdik 1 hafta oldu
Merid-1798 Merid-1798 hatta biz 700 bine çıkaracağız. Ödeme yaptık 5 6 ay sonra araba istemedik nasıl olacak dedik ödeme yaptığınız peşinat taksitler geri verilir sadece katılım payı geri ödenmez dedi. Onda da hastalık vs nedeni ile çıkarsanız onunda belirli oranının ödenmesi için talep iletiyoruz dedi.
Gbyrk Biz 8ay önce fuzuleve 1,5 milyona yazıldık. Katılım payı 136bin ödedik. Aylık da 27,5 ödüyoruz. Her ay çekilişe katılıyoruz. Şu anlık daha çıkmadı bakalım. Çekilişte çıkmazsak seneye ocakta para verilecek.
Aysenur2019- Gbyrk cekilişte cıkmama gibi bişey mi var 12 aylık cekiliş 18 aylık cekiliş gibi bişey yok mu yanı en gec 12. Ayda o parayı veriyorlar ya da kac aylık cekılışe katıldıysan diye biliyorum arabayıda onlar vermiyor sen arabayı göstergorsun bunu alacagım diye onlar paryı öyle veriyorlar diye biliyordumm ayy bildiklerim yanlış mı komşumuz yazıldıda fuzulotoya o anlatmıştı
Gbyrk Aysenur2019- ödemene göre ay sayısı azalıyor ya da artıyor. Verdikleri ay bitti çekilişten çıkmadıysan ayın bitişinde paranı veriyorlar. Evet parayı sana vermiyorlar biz eve yazıldık evi gösteriyoruz parayı karşı tarafa gönderiyorlar.