Doğumdan 5 ay sonra saçlarımı biraz kestirip boyatmıştım ombre. Saçlarım baya dökülüyordu iyice döküldü. Sonra yeni saçlar çıktı özellikle ön tarafta. O çıkan saçlar biraz kamufle olsun diye saçımı katlı kesti kuaför. Geçen ay şampuanı değiştirdik saç dökülmesi durdu tekrar saçlar çıkıyor. Ancak saçlarım o kadar şekilsiz ki 3e vursam anca kendine gelir sanırım her boydan saç var şuan kafamda özellikle önlerde. Hızlı saç uzatmak için ne önerirsiniz