Superisii Kızlar hediye ne düşünüyorsunuz benim bütçem maks 200 tl, okul müdürüne de küçük bi hediye alıcam. Öğretmenimize kupa düşündüm ama ayıp mı olur?
myarenb Superisii toplanıp alsanız? biz 16 kişiyiz 2 öğretmenimize ve yardımcı ablamıza kişi başı 180 tl verip 2 kahve makinası ve bir battaniye aldık böyle çok uyguna geliyor isimli ve öğretmen temalı kupalar var onlardan yaptırsanız daha hoş olur en azından
Superisii myarenb açıkcası ben kızımın kaydını okuldan aldırdım hiç bir veliyi tanımıyorum öğretmenimizi cok sevdıgımız ıcın yinede hediye alıp gidip sürpriz yapıcaz. Hepi topu 2 ay geçirdik ama sevdik birbirimizi :) hala kızımı arar sorar sağolsun