17 günlük bir bebek için uyandırmak gerekiyor yani halen 2 saatte bi emmesi gerekiyor kan şekeri düşer sarılık olabilir bunlar olursa inanın daha zor. Yenidoğan dönemi çok zordu benim için uyumazdı sabahlara kadar emzirirdim Allah yardımcınız olsun ama bu şekilde oluyor maalesef