Kızım 17 aylık ve meme bağımlısı. Emmek için emiyor yemekle asla arası yok gün içerisinde inanılmaz büyük savaşlar veriyorum yemek yedirmek için ve geceleri inanılmaz sık uyanıyor çok dengesiz uykuları neredeyse saat başı kalkıp emmek istiyor bazen öyle de uyuyamıyor vs. Anlayacağınız meme dengemizi iyice bozmaya başladı o yüzden bırakmak istiyorum ama baya zorlayacak gibi gözümü çok korkutuyor. Gün içerisinde sadece öğle uykusunda veriyorum çünkü emerek uyuyor onun haricinde gece uykusuna geçene kadar vermiyorum. Ama gece efsane diretiyor. Tecrübesi olanlar önerilerinizi bekliyorum