@Fnscns ortapedi doktoruna götürmeniz daha doğru olur benim bebeğim doğduktan sonra anne karnında sıkıştığından ayağını yamuk tutup baya bileklerine değdiriyordu 50 gün boyunca masaj vermişti şuan o şekilde olmasa da refleksi hala var bi sorun içiniz rahat eder