4 gündür test yapıyorum hepsi pozitif çıktı. Bugün adet günümde normalde olmayınca da gittik kan verdik değer 22 çıktı gözünüz aydın dediler. Akşam üzeri sancım başladı bi anda kanama başladı. İlçe hastanesine gittik acilde anlattım öğlen gebe olduğumu öğrendim şu an sancı ve kanamam var diye. İki gün sonra tekrar kan verin değerinize bakalım diyip gönderdiler. Eşimin içi rahat etmedi sancım da baya artınca il merkezine eğitim araştırma hastanesine kadın doğum aciline gittik. Vezneye kimlik verdim sıra almak için, 4 numaralı odaya gidin uygun görürlerse sıra veririz dediler. Gittim ve asistan hemşirelerin oturduğu bir odaydı kalabalıklardı. Kapıya bir tanesi çıktı sorun ne dedi. Öğlen gebe olduğumu öğrendim değerim 22 çıktı ve şu an kanamam var dedim. 22 değer gebelik olmaz dedi? Kanamanız varsa hamile değilsiniz zaten normal adet oluyorsunuz dedi o anın şokuyla teşekkür ederim diyip çıktım eve döndük. 5 üzeri gebelik oluyor nasıl yani 22 değer gebelik olmaz dedi anlamadım. Yani sıra bile vermediler. Ya düşük yapıyorum ya kimyasal geçiriyorum artık bilmiyorum daha önce hiç başıma gelmedi. İki gün sonra tekrar kan vereceğim ama şu an adet olmuşum gibi kanamam var