Hareketvakti
Hazır mama icmiyorken bence biraktir canım bizim genelde diş dönemleri bu şekilde oluyor ben de sadece sevdiği şeyi yapıyorum ve bol bol meyve yediriyorum muz mesela yok tutuyor,ayran iciriyorum sıvı ya hem tok tutuyor hem de uğraşı yok bir solukta içtiği için sevdiği bir pipetle veriyorum ya da pipetli bardağı ile ,bir bebek 3 gün meyve ile idare eder demişti bir doktor ,şekersiz kurabiye yapabilirsin seviyorsa ya da kek tarçınlı ,cevizli ,havuçlu en azından içinde bir sürü şey var