beyzayaman Merhaba bebeğim tam 3 buçuk aylık kakasını haftada bir kez yapıyor bugün yaptığında çığlık çığlığa ağladı susturamadim panik oldum ve kakasinda beyaz şeyler vardı korkmalı mıyım?
fatmazhr beyzayaman beyzayaman bildıgım kadarınile safra kesesı ıle alakalı durum devam edıyorsa Dr a başvurun hemen resmını de gösterın Dr a
eraysen beyzayaman top top kakanın içinde olan kakadan çok az açık renkte olanlarsa yenidoğanda normal ama tamamen beyaz ve kaka rengide beyaza yakın ise doktora gitmelisiniz