Burcu1101 Selam kızlar, bebeğim 33 haftalık doğdu. Doğuma göre 5.5 aylık düzeltilmiş 4 aylık. Ek gıdaya sizler nasıl başladınız düzeltilmişe göremi doğuma göremi. Sadece anne sütü alıyor ve yeterli
Almilabebek_1408 Burcu1101 Canim her kontrolde doktorlar bana artik dogdugu tarih neyse ona bakikdigini tabiki gelisimini dogdugu boy ve kiloya gore takip ettiklerini soylemisti. Biz malesef mama kullaniyoruz sadece o yuzde tadimlara basladik 5.5 aylik bu arada 31 haftalik dogmustu
Papatyakizlarim Burcu1101 ben doğdugu günden itibaren baz alıp başladım ama doktorumuz ayına göre olan bebeklerin ortalamasında iyiler demişti yoksa bende başlamazdım bence sizde 5.5 aylık bebek gibiyse gelişimi ufak ufak başlayın
CanselCoban Burcu1101 sütünüz yetiyosa hiç vermeyin derim benim yetmiyor bende 36 haftamda dogum yaptım yetmeyince aptamil 1 aldık onu veriyoruz normalse kutuda 60cc 2 ölcek diyordu ama erken olugu için biz 10 cc göre ayarlıp kullanıyorduk suan 20 günlük 30cc 1 ölcek atıyoruz
[silindi] Almilabebek_1408 bizde 5.5 ayligiz yogurt peynir meyvelerden veriyorum peyniri kendim yaptim sebzeyede başlıcam biraz biraz siz neler veriyorsunuz birde kaşık mama kullanıyor musunuz acaba
Burcu1101 Almilabebek_1408 Ben instagramda ayşe önere sordum düzeltilmiş yaş dedi, bursada ünlü bir doktora götürdüm oda düzeltilmiş yaş dedi. 5 aydır gittiğimiz doktorumuzda ne zaman kilo alımı düşerse o zaman başlıcam dedi yani oda düzeltilmişten yana. Bende heyecanlıydım hevesimi kaçırdılar🤣
Almilabebek_1408 [silindi] brokoli havuc karnibahar olarak verdim sebzeleri bide yogurt yedi simdiye kadar biraz agirdan aliyorum. Corba seklinde yaptim ozellikle havucu cok sevdi
Almilabebek_1408 [silindi] kasik mama kullanmiyorum bu arada 😊 belki daha sonra kullanirim dedim iyice alistiktan sonra
Weewe Burcu1101 oğlum 36+0 da doğdu, Prematüre değil ama erken biraz. biz meme+mama gittiğimiz için 5. Ayda başlattı doktorumuz. Tabii gelişimine de bakıyordur sanırım, çok hevesli olduğum için sorgulamadım :)
Almilabebek_1408 Burcu1101 ya zaten bizde ancak tadim olarak yapabildik mesela birseyi bi ogun gibi yediremedim hic. Bizim doktorda dogdugu andan diyodu kafam karisti valla neyse🤦♀️
Burcu1101 Weewe Evet gelişimede bakıyorlar ama ısrarla iki doktor düzeltilmişe göre deyince benimde kafam çok karıştı
Burcu1101 Papatyakizlarim Tam 5.5 aylık gibi deil doğum kilosu filanda az oldugu için. Ama mesela bir dişimiz çıktı😅 Herşeyi erken yapıyoruz. Bende çok heves etmiştim ama şuan acele etmeye gerek yok gibi düşünüyorum😅
Burcu1101 Almilabebek_1408 Valla bu tıpda artık değişik bir alan oldu. Her doktor farklı bişey söylüyor herkes farklı uyguluyor🤦♀️
Balbademim3 Bu düzeltilmiş yaş ne oluyor nasıl hesaplanıyor? Benim bebeğim de 34 haftalık doğdu nasıl hesap yapacağım
Burcu1101 Balbademim3 6 hafta geriye çekmen lazım doğum tarihini. Hemen hemen 1.5 ay seninde geride suan. 6 aylıksa 4.5 aylık diyeceksiniz