selenee Merhaba nasıl kullanılıyor bilen varsa söylerse çok memnun olurum.burnuna sprey şeklinde mi sıkıyoruz yoksa aspiratörle çekiyor muyuz sıktıktan sonra bebeğimin burnu tıkanıyor hırıltısı oluyor çok araştırdım bende sark olanından aldım inş iyi gelir
Seryy_ selenee Kaç aylık bebeğiniz blmiyorum ama benim oğlum 23 aylık ben sadece sıkıp bırakıyorum çekmiyorum aşırı dolu değilse burnu.
mirooooo selenee ben bebişi yan yatırıyorum önce bi deliğe sıkıp yüz üstü çevirip sırtına pat pat yapıyorum biraz cıkıyor içindekiler sonra diğer deliğe aynısını yapıyorum sonrada aspiratörle çekiyorum tertemiz oluyor yenidoğan halinden bu yana böyle yapıyorum şuan 7.5 aylık