İyi akşamlar kızlar. 9 aylık oğlum var, 4 aylıkken spiral taktırdım. İlk adetimi 7 aylıkken oldum ve yoğun bi kanama yaşadım. 8. Ayda adetime 2 hafta vardı kahverengi lekelenme başladı şans eseri doktor randevum vardı ve doktorum adet olduğumu söyledi. 3-4 gün leke geldi ve kesildi. Şimdi de tam 1 ay sonra yine bütün adet belirtilerimle beraber leke geldi 3 gündür sadece kahverengi leke geliyor. Asla kan gelmiyor( afedersiniz ama günlük ped bile dolmuyor). Daha önce başına gelen var mı acaba ? Nasıl sökülücem ben ?