esrabulut128 aslanmammy medicanada mehmet bey vardı, çok memnundum, zaten çok memnun olan bir sürü insan da olunca kendi muayenesini açtı, şimdi lider centerda muayenesi var. Kesinlikle öneririm çok ilgili ve bilgilidir
aslanmammy esrabulut128 biliyorum mehmet beyi ama tamamlayıcı sağlık sgk var bende onun kliniğinde gecerli değil o sebeple gidemiyorum