jtulub Bebeğim 3 aylık. Haftaya doğum iznim bitiyor. 6 aya kadar ben bakmak istiyorum hastaneden rapor almak için ne yapmam gerekiyor?
keremsmom78 jtulub ben kadın doğum doktoruna önce randevu aldım sormak için verir misiniz diye o da veririm dedi. kendim de sağlık personeli olduğum için sıkıntı çıkarmadı hemen verdi sağolsun, çok iyi doktordu. 45 gün yazdı verdi.
Hosgeldinbebekk jtulub ben aldım, Kadın doğum doktoruna direkt söyledim emziriyorum çok küçük bakacak kimsem yok dedim . Öncelikle dopum yaptıran doktorunuza sorun
jtulub Hosgeldinbebekk inşallah verirler. Kaç gün verdiler. Yani el kadar bebek daha. Annemlerde sakinleşmiyor
keremsmom78 jtulub doğum iznim bitiyor heyet raporu verebilir misiniz dedim. Ama ben o doktor veriyor dedikleri için ona güvenerek gittim. Belki tanımadığı için vermez bi de ayıp olmasın diye önce randevu aldım sordum
jtulub keremsmom78 anladım canım. Osmaniye’de yaşıyorum benim gibi olanlar varsw yardımcı olur inşallah
sizdenbirii jtulub benim doğum iznim bitti sağlık ocağından aldım 14 üne o da bitiyor doğum yaptıran doktora söyledim vermeyeceğini belirtti (Osmaniye Devlet Hastanesi nde) şimdi ne yapacağım bilmiyorum Doğum yaptıran doktorun ile görüş 45 güne kadar verebiliyor
jtulub sizdenbirii aaa size vermemiş bana da vermez belki yani prensip olarak vermiyorsa :/ sağlık ocağı veriyor mu bu arada aynı şehirdeyiz :)
jtulub sizdenbirii kadirlide sanırım :/ ben nasıl yapacağım hiç bilmiyorum ya. Ufacık bebeği bırakamam ki