Kızlar dün ateş yoktu kakası normal yeşil di raporlu mama kullanıyoruz diye dün kan damlası verdim bugün sabah kakası normaldi . Akşam üstü ateşi 37.7 gördü hemen calpol verdim biraz önce kaka yaptı koyu yeşil ve aşırı kötü kokuyordu . Sizce enfk. Belirtisimi bu