sblkcr kesinlikle katılıyorum . Bu bir süreç . Annelik kolay değil 7-8 ay boyunca günde 2-4 saat uykuyla gezdiğimi hatırlıyorum guk dese kalkar gak dese kalkardım sürekli aç mı emzireyim mi demekten günde 20 kere emziriyordum bel boyun ağrısına kaldım aylarca . Neden uyumuyor neden sık kalkıyor diye düşüne düşüne psikolojimi kaybettim ve araştırıp doğruları öğrenmeye adadım kendimi . Geçmeyen hiçbir şey yok sadece sabır ve içinize sinmeyen hiçbir şey yapmamanız