Sukriyeee Bizde 4 günlükken ışık tedavisi aldık. Bebeğim surekli uyuyordu, emmiyordu. Ilk gun sezaryen olduğum için veremedim ama ikinci gün biberonda mama verdim. Hemşireler yapma etme dedi ama dinlemedim. Iyikide vermişim. Biberon vermeme ragmen 15 lerde cikti vermeseydim daha da yuksek çıkacaktı. Fototerapi alirkende cihazdan hic almadim bebeği, ordayken biberonla mama verdim. Cok şükür 1 günde gecti