Merhaba kızlar iyi akşamlar kızım 14 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri ilk 2 3 ay güzel gitti daha sonra ne verirse yememeye başladı ara ara tekrar yedi en sevdiği şey ıspanakdi onuda sıkılmasın tek onunla diye ara verdim fakat hiç bisey yemek istemedi emiyo sadece acıktığım için sütüm yetmedigidnen sürekli huzursuz her yaptığımın dilinin ucuyla tadına bakıp birakiyo sürekli grip oluyo vitaminlerin kanlafina bakıldı sadece d vitamini düşük çıktı kullanıyoruz ne yaptıysam yediremiyorum başına gelen varsa yardımcı olabilirmi çok zor durumdayım ne yapacağımı şaşırdım uzun oldu kusura bakmayın