Kızlar ben beş dakikada doğurdum hastanede ama beni kestiler yüzleri düştü o an başımdakilerin heralde bir yanlış yaptılar yada çok kestiler bilmiyorum 27 gün oldu hala ip duruyor orda ne olucak orası kadın doğumcuya gidip kontrol mu ettirsem 40 günde iyilesirmi