mihrabal Hiiç canınızı sıkmayın, bebeğin emmesi üzerine ekstra sağım yaparsanız mutlaka gelecektir. Sütün doğası bu zaten emdikçe gelir. Süt de iki hormonla üretiliyor, oksitosin ve prolaktin. Oksitosin bağlılık hormonu, bebek birebir emerken salgılanır ve o anda gelen süt miktarını göremezsiniz, sağımda da çıkmaz. Ama stres bu hormonu çok etkiliyor maalesef. Bol bol emzirin, sarılın, koklayın. Sütünüz az olsa da dünyanın sonu değil. Ben bunu ne zaman kabullendim o zaman daha da arttı sütüm. İlk 2 hafta her emzirme sonrası mama veriyordum. Sonra günde 6, 4, 3 derken 2ye indirebilirim. Başta sağım yapsaydım arttırabilirdim diye tahmin ediyorum ama neredeyse 4 aylık olduk, biraz geç kaldım. Sizin daha çok yeni halledersiniz