kelebekkkkkkk Kızlar 4 aylık kontrolümde doktorum 4 buçuk 5 ayda başka dedi sizce 6 ayı bekleyim mi başlamak için ? Yoksa 5,5 ayda mı başlayım anne sütü mama kullanıyor
cokbilmismom kelebekkkkkkk 4 bucuk ayda yoğurtla başladım doktorumun tavsiyesi ile yavaş yavaş sebzelere geçtik ama çok yavaş ilerledim hiç öğün olarak vermedim 6 aylik olana kadar. Sadece tadım yaptırdım. Bide günde bir minik kavanoz yogurt
dayes kelebekkkkkkk doktor 5 aylıkken tadımlara başla zaten bir ay sürüyor dedi. 3 gün kuralıyla yapınca en fazla yediği bir iki tatlı kaşığını bulmuyordu zaten
meyraforum Tadımlara başla damağına tatları değdir 5,5 aylıkken başladım 6. Aya kadar tadım sonra püre verdim