Geceleri 2 aylık bebeğimin üzerine battaniye örtüp kenarlarını yatağa sıkıştırıyordum battaniye sabit kalıyordu geçen gece kalın bir şey örteyim üşümesin dedim sıkıştıramadım sürekli kontrol ederim dedim uyudum ve uyandım ki hiç gözükmüyor nasıl cebelleştiyse yorganın altında ve yatay şekildeydi yüreğim ağzıma geldi. 2 aylık olmasına rağmen hemen uyku tulumu aldım şimdi içinde geniş geniş yatıyor.