dlnyny anlatılamaz yaşanır. bundan beş ay önce gece uykudan uyandırdı beni normal adet sahnesi gibi başladı ben anlamadım ilk doğum olduğu için belli aralıklarla geliyordu işte 6 dakikada 1 7 dakikada 1 sonra 5 dakika düştü. İşte 3-4 cm Evde ben sancı çekmişim hastaneye gidince öğrendim ama sonrası inan ki anlatılabilecek bir acı değil yani. Benim için çatala çıktıgım an kolaydı. Aşırı şiddetli birşeydi ya 8-9 cm de kafamı sedyeye vurdum yani bayılacaktım
Bu arada canım tatlı değildir, sizin gibi regl dönemim olmadı, yapabileceğimi düşündüm, hani insan da kendini bilir ya. O yüzden normal istedim öylede oldu