Kızlar ben Gardrops üzerinden satılığa puset koydum. Kadın geldi elden teslim aldı fiyatta da baya indirim yaptım. Hamile bi de kadın günahına da girmek istemiyorum sövcem yoksa. Almaya geldiğinde hava karanlıktı telefon flaşı açıp bakın dedim eşiyle ikisi baktı gitti bana mesaj atıyor güneşliğin takma aparatı yok bulamazsanız iade edicem dedi. Bende eve bakayım ama ben onu hiç kullanmadım dedim gerçekten de o aparatı kullanmadım puset örtüsü kullandım. Kadına ne diyim şimdi iade almayacağımı nasıl söyleyim