hnfilygk evet oyle zor ve guzel 🥹 oluyor oyle ben bı ara 5 saat uyumustum 😂 burda yazdım hemen şimdi kızım 10 aylık olcak 1 ay once bıraktım 2 3 saatte kalkmayı cunku cok alısmıs istiyor uyanmasa da mırıldanır hep şükür 1 aydır 1 2 defa ıcıyor az az sık ıcıyor hep o yuzden kalkıyordum bş anda içse boyle olmazdı doktor tek seferde 180 bitirmesi lazım dedi ama bızım ki 90 nı bitiyor cok cok nadır 120 bitirir oda haftada 1 anca denk gelir