Herkese hayırlı akşamlar
Ankarada sağlık bakanlığının önünde DMDli yani kas hastası çocuklar ilaçlarının devlet desteğine girmesi için 4 gündür bekliyorlar 45 gün önce 45 sonra gelin gündeme alacağız diyip geri gönderdiler 45 gün somra ise yüzlerine dahi bakmıyorlar sizlerden ne mi istiyorum aslında çok kolay sosyal medya hesaplarınızda seslerini duyurmak için paylaşım yapmanızı istiyorum evet çok büyük bir mevla asla karşılamayacaklar ama hiç bir anne hiç bir babaya bunu söyleyemiyoruz bizler hem orada onlara destek olup yanında oluyoruz hemde sosyal medyamızda paylaşım yapıyoruz ki birileri görsün birileri bu ailelerin dertlerini dinlesin sizlerde ses olur musunuz?
Paylaşım yapmak isteyenler dmdtürkiye ve dmdsavasciları hesaplarından gönderileri paylaşabilirler şimdiden teşekkür ederim.