KubraaAlpArlan Merhaba 2 yaş oğluma emziği bıraktırdık 4 gün oldu öğlen kısa uyuyor ve uykuya dalmak istemiyor sürekli konusuyo benimle aynı duruma yaşayan varmı bu durum düzelirmi
heygorl KubraaAlpArlan uyku gerilemesi de var onun da etkisi vardır gene konuşuyormuş ben mamayı bıraktırırken o kadar ağladı ki boğazını yırttı. Sırada emzik var gazamız mübarek olsun alsşsşssşşsşe
KubraaAlpArlan heygorl ilk gün ağladı ama şuan konuşmaya başladı dalamıyo uyku arkadasınıda emziği olmadığı için reddediyo
KubraaAlpArlan heygorl inşallah ya 45 dk oldu uyuyacak diye bekliyorum normalde hemen uyuyan bi çocuktı