amazontuba maidey biz de o zamanlar öyleydik 4 aylık olduk hala aynıyız🤭 milletin çocuğu 3 saatte bir acıkıyo aloooo diyorum ama takan kim saat başı meme deyiz🤗
kikiroz21 maidey benim bebeğim de ilk 4 ay öyleydi ihtiyaç duyuyor diye emzirdim hep bazen gazı oluyor bazen ağrısı oluyor biz bilemiyoruz sakinleşmek için istiyor bazen de annesini özlüyor bence fırsatınız varsa bol bol emzirin 🥰
eozlem laura_ 78 günlük, biberondaki mama bitince çığlık atıyor. Beni görünce diliyle damağını şaklatıyor emer gibi 😂 gözünde yürüyen bir memeyim 💃
Oykuu_bebekk Kendimi sanıyordum sadece teselli buldum başkalarının da olduğunu okuyunca 🤦♀️ mama hiç almıyor emzik kullanmıyor beni sağolsun inek gibi sabahtan akşama kadar sömürüyor
Irem7 Merak etmeyin 15 aylık ama hala aynı her dk versem her dakika emer 😂 artık möö lemeye başlayacağım
slnonn asli08 2. Ayda çok normal uyanık oldukları süreyi memede geçiriyorlar. Ben süt miktarımı ölçmek için arada bazı öğünleri sağım yapıp veriyordum. Büyüdükçe ayakta kalma süreleri yavaş yavaş uzuyor
zeynepyusufaslan maidey durmadan emdi o süreçte .bazen 15 20 dakikada bir kere emdi. Çok huzursuzdu çok kustu gazı da cabası ama 3. Ayda geçti. Gerçi geçti derken 4. Aya atağı haşladı o da bitir şükür bakalım sırada ne var 😅😅😅