Bebeğim 1.5 aylık kilo alımı az dediği için doktor mama takviyesi yapıyordum philips avent kullanıyorum mama olarak bebelac aslında bebeğim beni emiyordu gün içinde 2 3 kez enn enn fazla 4 kez mama veriyordum fakat 1 haftadır beni biraz emiyor sonra deli gibi ağlıyır biraz sakinleştiirp yeniden emziriyorum biraz emip tekrar ağlıyor bakmam lazım bilmiyorum benide emsin istiyorum hem ona faydalı hem ben çok mutlu oluyorum acaba yetemiyorum mu diye çok korkuyorum