Deletedmom_220 Allah can sağlığı versin.
Ben sezaryen oldum (mecburen) ama iyi ki de sezaryen 3 günde ayağa kalktım
Eltim normal doğum yaptı anğsğne kadar parçalanmış 31 günlük bebeği hala oturamıyor hatta çişini bile tutamıyormuş uyuşukmuş hala😢
Yani ben de kızcağızı görene kadar normal doğurmak istiyordum ssvd yapacaktım ama çok anam beni 7 kat kessinler, ki zaten normal doğumda göbek fıtığımın açılma sorunu olabilir