3kedili2bebekli rabiaaksoy anneniz doktor değilse ve tüm doktorlar düşmenin kistasini kendi boyundan yüksek olarak belirliyorsa bence yapmanız gereken doktora götürmek gece beyin kanamasi başlasa ne yapacaksınız pişman olmaz misiniz bahsettiginiz çok yüksek bir alan gerçekten koltuktan yataktan dusmeyle bir değil
rabiaaksoy 3kedili2bebekli kafasında hiç darbe olmadığı için bu yüzden düşme anını görmediğim için belki kafası değmedi bile o yüzden belirsizlik içerisindeyim zaten
KLORAK rabiaaksoy o zaman muayene etsinler işte söylersin 🙏🏻 sıkıntısı yoksa sünnet etkilemez her çocuk düşer sonuçta
Adenkom Benim bebeğim o aylarda bazadan düşmüştü hemen doktora götürdük 48 saat içinde kusma uyku hali kafasında şişlik vs olursa getirin, 4 saat uyutmayın demişlerdi
rabiaaksoy Adenkom bizimki bir kere kustu ama kusma bizde genel bir durum olduğu için ayırt edemedim açıkçası
Adenkom rabiaaksoy sıkıntı yoktur inşallah fışkırır tarzda kusarsa sorun demişlerdi, aynı yerden biz düşsek en iyi ihtimalle bi yerimiz ağrırdı ama bebekler daha hafif oldukları için düşme sertliği daha yumuşak oluyor
helinsila rabiaaksoy fışkırır tarzda çok miktarda her zamankinden daha fazla ve püskürterek kustuysa tehlikeli
kelebegiminannesiyim rabiaaksoy hareketlenmiştir artık canım altını bundan sonra yerde değiştir. Yüksek yerler artık onun için risk
rabiaaksoy Adenkom hiçbir yerinde kızarıklık morarma yoktu kafasıda dahil. Ellerini ayaklarını seri bir şekilde hareket ettirebiliyordu
kelebegiminannesiyim rabiaaksoy 2 saatte bir uyandır canım. Bu gece uykusuz kalacaksın ama mecbur. Benim kızım da düştü o kadar yüksek değildi ama doktor 2 saatte bir uyandır gözüne bak demişti
helinsila rabiaaksoy kesinlikle çok yüksek belinizin üstünü geçiyorsa tehlikeli demişti bize doktor benim de kızım 8 aylıktı yataktan yüz üstü düştü direkt hastaneye gittik bence gitmelisiniz her ihtimale karşı
rabiaaksoy helinsila takip yapıyorum şuanda tekrarlayan kusma veya huzursuzluk gibi hiçbir belirti yok