momft25 ben anaokulunda çalışırken önüne koyup bırakıyorduk genelde. Başında durup motive edici sözler söylüyorduk. Çünkü birine yedirince hepsi yedirilmek istiyordu. Bir öğrencim vardı baya uyumsuz du. Yemekte yemezdi. Motive ederdim yesin diye. Biraz yer bırakırdı. Çoğu arkadaşı yiyip kalkınca ona yedirirdim kalanı. Diğer kalan arkadaşları da isterdi tabi o sıra. O öğrencim sırf diğerleri yemesin diye 2 tabak falan yerdi yemek 🤦🏽♀️
Yani öğretmenle alakalı bir durum bu. Önceki öğretmenler yemezse uğraşmıyor bırakıyordu. En son işi bırakmadan önce baya kendi bitiriyordu. Sadece tabağı sıyırmam için getiriyordu bana 😅😅