Larayilmaz daha çok zaman varmış ama şu an çalışıyor musunuz, çalışıyorsanız kim bakıyor, bebeğiniz emiyor mu, nasıl uyuyor, daha önce bir gün gündüz bırakıp denediğinizde nasıl oluyor? Bunlar da önemli sanki. Doktorumuz yabancılama ve ayrılık kaygısı 8 ay civarı başlar 12. ayda peak yapar demişti. Ben de 1 yaşında işe başlayacağım, bunu bilmiyordum ama şimdiden annemle deniyoruz ptesiden gelip cuma gidecek şekilde gününü bebekle geçiriyor. Çok elzemse gitmeniz böyle alıştırmalar yapabilirsiniz. Elzem değilse bebeği bu kadar üzmeyin diye düşünüyorum 😊