ozdemirinannesi damagin en ucundaki o kabarık çizgi şeklinde et parçası var ya o et parçası dümdüz olduğu zaman ordan diş gelecek demektir, bebekler dişleri yüzüne yerleşmiş şekilde doğarlar zamanla o dişler yerine iner ve damaktan çıkar bebeğinizin dişleri damagina yerleşmiş tabi ki ama daha var bende önce köpek dişi mi geliyor bu ne demiştim 1 yaşına girecek hala yok o diş ön dişler anca çıktı 😊