İyi akşamlar kızlar. Benim 29 aylık oğlum sabah 7buçukta kalkıyor akşam 21.30-22.00 civarı uyuyordu. Öğlen uykuya dalması bu sıralar inanılmaz zor. Sanırım öğle uykusunu bırakmaya çalışıyor. Uyursada maksimum 1 saat uyur. Öğlen uykusu yapmayınca akşam 18.30dan sonra çok zorlanıyor ama oynayacağım diye direniyor. 21.00 gibi uyuyor ama sabah 6da ayakta🥹. Sonra tüm gün asabi ve sinirli geçiriyor. Nasıl bi düzen kurmak en sağlıklısı, sizin bebekleriniz ne durumda?