incitomm İlk defa oldu bezden alerji desem hep aynı bez kullanırım. Ne olabilir 5 gündür geçmedi yıkıyorum krem sürüyorum gram gitmesi https://mutluresim.com/image/1QH1nj
milletsanakanalizemiolacak incitomm bezin lastiğinin denk geldiği yerlerdense lastik kesiyor büyük numaraya geçin aynisi benim bebeğimdede oldu eğer direkt popodaysa alerjide pişiğe neden olur yediklerine dikkat edin
Nefeslihyt incitomm merhaba geçtimi pişiğiniz ne oldu benim kızımında aynı 5 gündür geçmiyor bir kaç krem kullandım fayda etmedi siz geçirebildiniz mi
incitomm milletsanakanalizemiolacak yok popo ve ön kısımda var bez büyük bedene geçtim ama pişik mi sizin nasl geçti Bephaltol kullanıyorum ama aynı yarın doktora gideceğim inşallah geçer 🥲
incitomm pasaklisinkukuli bende düşündüm yarın doktordan sonra alırım inşallah işe yarar pişik demi.?
pasaklisinkukuli incitomm evet bepandtol önlüyor ama olunca geçirmiyor olan pişige en iyi sudokrem akşam sür sabah geçiypr
yagmur_solakkk @incitomm haliki zeytinyağını cezvede kaynat asidi gidecektir daha sonra bir kavanoza al soğuyunca düzenli olarak oraya uygula faydası olacaktır
incitomm Nefeslihyt doktora götürdüm pişik artı mantar olmuş bağışıklığı düştüğü için hemen oluyor bu tür şeyler dedi Krem verdi şükür geçti 3 güne
Nefeslihyt incitomm sağolun yanıtınız için az önce doktorumuz yazdı bir krem 3 günmüş oda mantar kremi inşallah geçer okadar kötüki 😔
incitomm Nefeslihyt geçer geçer korkmayın bende çok korkmuştum bağjşıklık düştüğü için oluyormuş bende ilk defa olduğu için paniklemiştim Rabbim şifa versin geçsin biran önce inşallah 🌷🌸