Merhabalar,20 günlük anneyim.Bebek sarılık sınırında olduğu için ve ilk üç gün sütüm gelmediği için bebeğim emmeye alışamadı.Sütüm gelince pompayla sağıp vermek zorunda kaldım çünkü sarılıktı hali yoktu.Şimdi pompayı bırakamıyoruz memeyi sabahları emzirmeye çalışıyorum ama asla doymuyor ve memeyi tam boşaltamıyor gibi geliyor bu durumu yaşayan ve biberonu bırakıp tamamen memeye geçebilen var mı ?Sütümün zamanla azalıp kesilmesinden korkuyorum bebeğimi sürekli emzirmek istiyorum