mom97X her doktor farklı şöyle diyim 1 yaşında doktora götürdük mamayı bırakabilirsiniz dedi ama benim oğlum ek gıdayı 2-3 kaşık zorla yiyen bebek ve kilosu sınırdaydı, başka doktora götürdüm ve mamayı sakın bırakma gece uykusunda bile olsa devam et çünkü kilosu sınırda ve yemiyo anlaşılan dedi. Yani bi kerekte değil yavaş yavaş bıraktırmaya çalışıyorum çünkü yemek düzgün yiyen bi çocuk değil