Gamze25 annem bizi küçükken pendikte merkezde anadolu polikliniğinde veysel beye götürürmüş. Araştırdık hala oradaydı bende kızımı 3. Ay muayenesine götürdüm gerçekten çok memnun kaldım. Yaşını başını almış bilgili ve çok ilgili bir doktor. Ben sormadan herşeyi söyledi güzelce uzun uzun muayene etti. Ücreti de düşük hem 75 tl. ben memnun kaldım bence gidilir.