biradamavisi Merhaba. Bu sonuçtan anlayan var mı? Yıllar önce karaciğer ameliyatı geçirmişti annem. Şimdi meme ca. Karaciğer de bir problem mi var? Cumartesi doktora gideceğiz ama çok stresliyim. Anlayan varsa yorumlayabilir mi?
biimiyomyardimet biradamavisi annem karaciğer metastazlı meme ca, onun bilgileriyle ve raporlarıyla karşılaştırdım burada yazan şeylerden bişey yazmıyor hiç. Metastaz değildir inşallah, kötü düşünmeyin ☺️ çok geçmiş olsun, rabbim şifa versin ❤️🩹
sareveannesi_ biradamavisi biraz araştırdım karaciğerde olan hipodens lezyonların çoğu iyi huylu oluyormuş. tabi kötü huylu olanları da varmış çoğu dediğim gibi iyi huyluymuş ilaç tedavisi veya kolu ameliyat ile tedavi ediliyormuş. Çok geçmiş olsun anneciğinize
sareveannesi_ biradamavisi 20 mm hipodens alan dediği karaciğerde doku bozukluğu demek yanındaki ( met ? ) Vücudun herhangi bir yerindeki kanserin yayılmasına deniliyor. Soru işareti koymuşlar yani o konuda araştırılabilir.
biradamavisi sareveannesi_ evet onu anlıyorum metastaza yormuşlar. Acaba önceki ameliyattan kaynaklı olabilir mi onu düşünüyorum. Sağ lob dediği yer ile parankim aynı şey mi onu düşünüyorum.
sareveannesi_ biradamavisi parankim dediği şey bir organın en temel işlevsel dokusu demektir. Sizi üzmek istemem ama önceki ameliyatından değil gibi
sareveannesi_ biradamavisi paramediğim bizim iş biraz dahaa ilk yardım ama hastane acilinde de çalıştım anladığım kadarıyla karaciğerde bi sıkıntı var ama metastaz mı yoksa ayrı bir sıkıntı mı bilemiyorum.
biradamavisi Deletedmom_897 fikri yok ama illa yorumu var böylelerinin. Hayır seni ilgilendirmeyen bir konuysa posta girme. Niye salça oluyorsun? Zaten canım burnumda.
Deletedmom_897 biradamavisi takılmayın bile çok geçmiş olsun bilgim olmadığı için yazmadım üstte kalsın
biradamavisi sareveannesi_ çok teşekkür ederim, verdiğiniz bilgilerden dolayı. Zaten meme ca hastası annem maalesef. Bu yüzden metastaz riski var ve korku içindeyiz. İnşallah küçük bir sorundur..
biradamavisi biimiyomyardimet inşallah değildir. Allah sizin anneciğinize de şifa versin teşekkür ederim 🙏