Mygirlmybaby Kızlar kızım sabah 9 buçuk 10da uyanıyor. Öğle uykusu uyumuyor ve akşam da 8 9 gibi uyuyor. Erken mi uyuyor yoksa normal mi?
Yazmelegi_ Mygirlmybaby maşallah gayet iyi benim kiz sabah bazen 10 da kalkar ve öğlen 1.30 gibi uykuya yatar akşam da 11 den sonra uyur
Seryy_ Mygirlmybaby eminim bir sorun yoktur , yoruluyorlar gün içinde koşuşturuyorlar:) içiniz rahat olsun 🌸
aysebb Mygirlmybaby Gayet iyi normal yani. Benimde kızım 12,5 aylık yaklaşık 4. ayından beri 8-9 arası uyumuş oluyor