nisakusum16 yanlış bence 😂 her şeyin fazlası zararlı sindirim sistemi, dişleri açısından araştırın bence ama yine de siz bilirsiniz nasıl dayandınız açıkçası merak ettim. Ben de çık seviyodum en güzel duydu ama 18. ayda tamamen bıraktırdım yeto dedim daya fazlasını bünyem kaldırmazdı 😂 çünkü çok bağımlıydı uyku sıfırdı 21 aylık olduk daha yeni düzene girdi uykusu mesela sonlandırmama rağmen hemen düzelmemişti 🤦🏼♀️ yazarken bile anksiyetem tutuyo ahahha