bisenakillisinzaten ya bizimde gündüz çok huysuz değil de normale göre huysuz ama akşam olunca dün mesela uykusunda problem çıkardı bugün aynı şeyi yapıyor uyumak istemiyor zaten memeyle uyuyordu meme ellemek istiyor ısırıyor falan 🥲 zorluyor şuan uyanıyor sık
papatya122
Bizde de kabızlık oldu yani öyle sanırım tuvalet azıcık biraz koyu yaptı sonra yapmadı şeftali falan verdim öyle düzeldi ama 2-3 gün yapmıyor kabızlık sayılıyor mu ?
Calpol bende 2 gün verdim sadece 4 günde doktor bir şey dedi mi size calpol hakkında çok vermek istemiyorum