mihrosum Aynı biz 4,5 yaşında oğlum var. Hemen hasta olsun geniz alıntısı oluyor. Gece öksürmeye başlayıp kusuyor. Bu sene anaokuluna başladı. Tam iyi olacak diyorum okula gidiyor yine aynı iyileşemiyor. Bir ayda kaç kere gittik doktora bilmiyorum. 6 7 olmuştur. Hastaydı öksürüyordu. Öksürüğü kesildi artık iyi olacak dedim. Bu hafta okula gitti. Uyuduğundan beri 3 kere kustu artık yoruldun tükendim. 10,5 aylık kızım var bir de ona geçiyor ikisi de aynı anda hasta oluyor. Sürekli doktora yazıp sormaktan da bıktım.