2 yaşında bir kızım var şimdiye kadar iştahsızlık sorunu olmadı şükür kilosu da iyi ama 1 haftadır hatta 1 buçuk hiç bir şekilde ağzını açmıyor hiç bişey yemiyor tadına bile bakmıyor agzını kitleyip eliyle vurup döküyor çorba vs meyve hiç ama hiç bişey sadece süt içiyor napmam lazım napmalıyım çok üzülüyorum normal mi bu durum