Arkadaşlar merhaba.
Arkadaslar merhaba.Bebeğim 15 günlük oldu. Emme işlemini anca silikon ucla yapabildik. Emziriyorum gun icerisinde surekli o da emiyor ama sut geliyormu bilmiyorum. Sabah sagdığımda en fazla miktarı o zaman goruyorumm. O da en fazla 40 cc oldu bugüne kadar. Gun icinde sagdığımda ya 10 cc ya 5 cc hele akşam hiç yok. Bende gun icinde iki ya da uc kez mama veriyorum 40 cc olacak şekilde. Süt Sagmada gelmeyip bebek emiyormudur? Ve artmasi icin neler yapabilirim? Bestlak, brewers yeast vitamin, rezene, meyve bunlari tüketiyorum 3. Gunden beri. Ama artma olmuyor ve sagdigimda gelmediğinde canım çok sıkılıyor