haticee123 Bebeğim 7. Aya girdi ve ek gıda istemiyor mamayı da öğünde 4 ölçek zar zor içiyor başına gelen var mı
adadml 7 bucuk aylik başlarda çok güzel gidiyordu ek gıda ama.bu ara yemiyor olmuyor neden bende anlam veremiyorum