Arkadaşlar merhaba. Merak ettiğim bir durum var sormak istedim böyle olan var mı diye. Oğlum 2 ay 8 günlük. Aşırı gazlı bir bebek. Ama benim sorum şu gece 12-1-1 buçuk haricinde asla gece uykusuna geçmiyor. Sabah ta 8-9 gibi güne başlar 1 saat sonra tekrar uyur. Ancak saat 15:30 gibi bir yatıyor baya uyuyor 7 de uyanıyor bidaha da 1 e kadar uyumuyor. Normal mi anlamadım. Ama rutini var gazlı bir bebek olduğu için 12 gibi gazını kendi uzun süreli çıkarıyor bu yüzden mi böyle diyorum. Anlamadım gitti yardımcı olabilir misiniz