Dandinidastana tam 4 buçuk aylık oldu bugün. Atağın dozu git gide artıyor. Meme reddi , uykuya direnme başlamıştı zaten şimdi kendini yirtana kadad agliyo. Her geçen gün ağlamanın dozu artiyor. Emzik emmiyor , ayakta sallatmiyor , memede uyumuyor , ana kucağında durmuyor. Bir haftadır delirmenin esigindeyim. Pskolojim.bozuldu artık. Napicam bilmiyorum .